måndag 1 mars 2010

London, I'm in love!

Vi är tillbaka i goa, snöiga Götlaborg igen. London var klart varmare och mer färgglatt än Sverige och det var inte alls roligt att kliva av planet på Landvetter. Vi har haft en underbar minisemester och när vi checkade in på Heathrow efter fyra dagar var det övervikt på allt, (inklusive oss själva), men det var det banne mig värt!

Vi har promenerat, ätit gott, druckit god öl, shoppat, fikat, promenerat mer, shoppat, åkt tunnelbana och promenerat ännu mer. Fullständigt underbart! Jag trodde inte att jag skulle gilla London så mycket som jag gjorde och jag gillar engelsmännen ännu mer. I'm in Love, helt enkelt!

Tack förresten för tipsen jag fick, vi följde ett par av dem och det visade sig vara ett smart drag!

6 kommentarer:

Em sa...

Åh vad härligt! Jag var där i September senast och vill dit igen. Gärna NU! :P

Camilla sa...

London är härligt, jag skulle gärna åka dit igen. Det finns så mycket att upptäcka, se och göra

Miss E sa...

Välkommen hem!

Jo sa...

Em: Ja, jag förstår det! Jag vill tillbaka om en månad typ, men jag antar att jag får vänta liiite längre...

Camilla: Ja, herregud, vi hann ju inte med en bråkdel av vad man skulle kunna göra!

Miss E: Tack, tack! :)

Lotten sa...

Välkommen hem! Visst är London underbart... Etfer min sista fiaskoresa till Stockholm har jag svurit dyrt och heligt att aldrig mer åka dit när man kan välja London till samma pris! Jag har avrit i London så många gånger och jag tröttnar aldrig på den staden...

Kraam

karro sa...

Härligt!