onsdag 3 mars 2010

Londonshopping, del II

Eftersom det var lite mindre snö i London så bar folk helt andra slags kläder och skor, och jag blev sjukt sugen på att kunna gå i högklackat. Det är ju liksom ingen idé att försöka halka omkring på all knöl-is med klackar, så rejäla skor har varit standard i alltför många månader nu.

Jag fick så mycket inspiration i London att jag lyckades hitta tre par skor att köpa. Det har inte hänt på år och dagar, så jag slog till på alla tre. Det bidde till och med ett par okynnes-skor. (Det vill säga skor som jag inte har en aning om när jag ska ha, men de var så snygga att jag bara var tvungen att köpa dem.) Dessutom köpte jag ett par fusk-Uggs (de stickade varianterna som inte verkar vara så lämpliga att bära i snö-Sverige, så jag är för snål för att köpa ett par riktiga) och ett par mer användbara pumps med slejf.
Här är de, de fina okynnesskorna
:

11 kommentarer:

Mia sa...

Svarta fina skor är alltid bra att ha i garderoben. Jag har faktiskt inte det men de gånger jag skall någonstan och känner att jag vill ha svart Kanske dags nu.
Ha det bra./ Mia

Johanna sa...

OMG vilka snygga pumps. Vill ha.

Jo sa...

Mia: Ja, svart är ju i och för användbart på så sätt :) Det är dock sällan jag går i sådana kläder så att man kan ha den typen av skor. Men det kanske är dags att ändra på det? :)

Johanna: Visst är de? :D

Toril sa...

Ja det var snygga skor:)

Shopselected - Sara sa...

Vill oxå resa! Får vänta tills vår minsta börjat på dagis. Gillar skorna, riktigt eleganta.

Sara

karro sa...

dreglar.......ursnygga!

Miss E sa...

SNYGGA!!!

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vilka snygga skor du har köpt!

Titti sa...

Du kan använda dem på min 30-års fest ;)

Sådär då har jag hittat ett ändamål åt dem!

Snygga du vet hur galen jag är i skor!

Fröken Pyssel sa...

Åååh, superfina verkligen! Undrar om det är så att det alltid blir skor i London? Sist jag var där blev det bara skor :-o :-D

MissKeepYourDistance sa...

I loves them shoes. Gimme!