lördag 3 april 2010

Påsk!

Jag hade ju hoppats på att få tillbringa påsken ute i rucklet, men eftersom isen fortfarande ligger tjock på havet (men inte tillräckligt stabil för att vi ska våga ge oss ut på den...), så blir det påsk i storstaden istället.

Man får ju göra det bästa av situationen och i detta fall blev det att bjuda in goda vänner till knyt-påskmiddag. Det kommer alldeles säkerligen bli en supertrevlig påsk även utan ruckel. Dessutom får man ju möjlighet att pyssla järnet under helgen, det hade man ju inte kunnat göra i stugan!

Glad Påsk på er därute!

6 kommentarer:

Loppan Lorum sa...

Glad påsk till er med! Hoppas ni får en alldeles utomordentligt trevlig påskmiddag :)

Fröken Fräken sa...

Det kändes som om den där parentesen var riktad rätt åt mig, jag som alltid kommer med en massa norrländska kommentarer om att det går väl att ta isvägen?! ;-)
Du får väl passa på att underhålla maskinparken hemma med att sy en massa charmanta grejer i påsk istället? Jag håller förtvivlat på att leta min symaskins bruksanvisning, måste komma på hur man ställer in sömmen för att kunna sy rynkat, jag har ju en himla bra idé för en ny kudde!

Tant Grön sa...

Ja att pyssla en hel påsk är ju inte heller helt fel! Glad påsk!

svartanova sa...

Hoppas att din pysselpåsk fortsätter i två härliga dagar till!

karro sa...

ha en riktigt skön påsk! kram

Missy sa...

Hoppas att ni har en riktigt härlig påsk! Kram.