fredag 30 april 2010

Puh!

Klänningsleveransen är avklarad och jag dök genast på nästa "Måste-göra-sak", nämligen omskolning av tomater, basilika och dahlior. Seriöst, vi kommer att ha typ 50 st dahlior om jag inte råkar ha ihjäl dem på ett eller annat sätt. Det är ju i och för sig superfint med dahlior, så en riktigt stor dahliarabatt skulle ju inte skada.

Frågan är bara var jag ska härbärgera alla innan det är frostfritt ute. Kan man smuggla in några på kollegornas kontorsrum, tro? Våra rum är ju väldigt ljusa...

2 kommentarer:

Loppanlej sa...

Du är verkligen grym som syr en bröllopsklänning! Hoppas få se bild! Ha en fin helg. Kram

Jo sa...

Loppanlej: Om bruden bara går med på det, så kommer det bild sen! (hon kan ju få använda den först, tänkte jag ;) )

Du får tjoa till sen när det är din tur, så kirrar jag din ;)