fredag 7 maj 2010

Freeeedag!

Äntligen helg! Jag fattar inte var veckorna tar vägen, de bara susar förbi och det är hundra saker att göra hela tiden. Det är nästan så jag undrar hur folk med barn får tiden att gå ihop?

Jag har i och för sig haft mycket att stå i och det händer en massa saker omkring mig, både bra och jättedåliga sådana och då hinns det inte med så mycket annat än jobb och det allra nödvändigaste.

Nu är det iallafall fredag och Ruckeldags igen! Håll tummarna för att båtmotorn är hel denna vecka och att det blir finfint väder!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Jag håller båda tummarna.

Toril sa...

Jag håller också mina! Här är det rena höstvädret så någon båttur blir det inte!
Allt gott:)

karro sa...

Ha det riktigt gott! Jag håller alla tummar

Jo sa...

JOhanna, Toril och Karro: Tack, det gjorde susen! :)