söndag 27 juni 2010

Midsommarhelgen

Här, som på alla andra ställen, har vi firat midsommar. Den firades ute i Rucklet med goda vänner och det har som vanligt vankats sill, nubbe, hemmagjorda hamburgare, sånger och slappa dagar. Detta toppades med ett otroligt fint väder, så helgen var verkligen perfekt. Jag och J passar på att ta en extra semesterdag för att hinna varva ner lite efter att ha skjutsat gäster och så vidare, så vi börjar inte jobba förrän på tisdag. Vi hoppas med andra ord på fint väder även imorgon.

3 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Här har altså firats för-semester? Jamen, det kan vara gott det med! Det kan ju inte vara skoj att åka tillbaka till jobbet i denna sommartid. Jag har försökt vara ute idag, men så fort jag släpade ut solstol och virkning (helt sysslolös kan jag ju inte vara!) så gick solen i moln. Och så fort jag gick in så blev det soligt igen.. hmpf!

jojohanna sa...

Vad skönt med en extradag. Både långhelg och kortvecka alltså! En slapparmidsommar i stugan, det var ju precis det jag också hade! Så jag förstår att ni hade det skönt och trevligt!

Jo sa...

Frk Fräken: Japp, för-semester har det firats, minsann! :) Synd på det där med molnen, men solen ska visst skina resten av veckan!

Jojohanna: Ja, det var grymt smart planerat, om jag får säga det själv. :D