söndag 20 juni 2010

Tillbaka i bloggvärlden!

Jag har tyvärr varit lite frånvarande i bloggvärlden ett tag. Det beror på att det har varit för mycket jobb och annat och det i kombination med alldeles för lite tid har gjort att jag har fått prioritera. Under tiden som jag har varit borta har jag bland annat hunnit med att...

- säga upp mig från mitt jobb eftersom jag har skrivit på papper för ett nytt, annat företag (spännande!)
- jobbat en massa övertid (inte riktigt lika spännande)
- sytt (roligt, men lite stressigt)
- gått på bröllopsfest (väldigt roligt)

Nu väntar en veckas ledighet/midsommarfirande/renovering i rucklet och väderprognoserna lovar strålande väder hela veckan, det ser vi fram emot!

6 kommentarer:

Fru Mju sa...

åh, spännande med nytt jobb! njut av ledigheten, jag har också hela veckan ledigt... :)

karro sa...

Åh, vad roligt, grattis!!!!!!! Kramar

Miss E sa...

Hurra och grattis till nya jobbet! När ni är hemma igen har vi precis flyttat men vi kan väl träffas och ta en promenad eller något ändå?
Kram

yllet sa...

oh vad roligt med nytt jobb!! och vad skönt med 1 veckas ledigt nu!! :D

Jo sa...

Fru Mju: Ja, det ska bli spännande med nytt jobb! :) Gött med ledigt, ellerhur?! :)

Karro: Tack! :D kram!

Miss E: Tack! Ja, jag tycker att det är dags att ta en fika snart igen! :) Sen måste jag ju få se nya lägenheten!

Yllet: Ja, det är himla skönt att vara ledig, även om vi renoverar hela tiden!

Johanna sa...

Grattis till nya jobbet. Får du berätta med om vid tillfälle.