torsdag 15 juli 2010

Snart så...

Nu är det bara en knapp arbetsdag kvar. Jag ska inte ens jobba heldag, utan vi smiter redan vid 14. Det ska bli underbart och jag packar just nu för fullt.
Förutom kläder och annat nyttigt slänger jag också ner enorma tygtravar och två symaskiner. För här ska sys!

Förra veckan knåpade jag ihop tre små tishor till min brorson (men glömde givetvis att fota dem) och jag fick mersmak. Har jag tur, så kommer vi att möta upp Anki på Jofotex i veckan och så får vi tygnörda medan våra karlar... köper glass eller köar till Smultronstället. Det tycker jag är en bra arbetsfördelning, det!

3 kommentarer:

Anki sa...

Ja, det låter som en alldeles utmärkt arbetsfördelning om de samtidigt tar hand om lillkillen oxå :-) Vi åker nog hemåt på måndag eller tisdag, hör av mig när vi bestämt oss. Ha en riktigt bra början på semestern i morron, kan ju inte gå fel med symaskiner, massa tyg å ett härligt ruckel!

karro sa...

vad härligt! ha en riktigt skön semester!

pysselpralinen sa...

Trevligheter att se fram emot! :-) Mycket bra att packa tyg&symaskiner, då är semestern garanterat räddad!

Jag vill jättegärna ha den Lottaboken, för den har jag inte! Det vore ju toppen om du ville skicka den. :-)
Ska jag maila min adress?