söndag 29 augusti 2010

Liten present

I torsdags var vi på födelsedagsfest hos lilla N som fyllde två år. Vår förstahandsval som present var en Lego-sopbil, men det verkade som om det var fler som hade samma idé, så vi fick byta inriktning och slog till på en ambulans istället. Jag passade även på att sy en liten tisha till lillkillen. Svart är kanske inte en jättevanlig färg för barnkläder, men jag tycker att den blev ganska bra ändå och N verkade gilla den (den korta stunden han kikade på den innan nästa present packades upp)Och den andra presenten då? Jodå, den smällde lite högre än en tröja...

3 kommentarer:

Johanna sa...

Vad då smäller inte en specialdesignad tröja högre än en legoambulans? Jag förstår ingenting ;-)

Mrs. b sa...

Sicken söt t-shirt!

Jo sa...

Johanna: Nej, inte jag heller?! ;)

Mrs B: Tack, jag tycker att den blev lite söt-tuff liksom, med det svarta.