måndag 9 augusti 2010

Sista semesterveckan

Jag har nu gått in i min sista semestervecka. Jag har liiiite svårt att inte kolla jobbmailen, men samtidigt vill jag ju självklart inte börja jobba igen så snart som om en vecka!

Härute är det växlande väder, vilket innebär växlande sysslor. Idag är det mulet och regnet hänger i luften, så det får bli målning idag också. Lilla rummet (läs: Mitt pysselrum) är nu färdigmålat. Det blir superbra med den nya panelen och den lille make overn kommer att bli ett stort lyft för rummet.

Nu ska jag måla vidare i sovrummet som också är inne på sluttampen av renoveringen. Tänk, snart kan vi montera vår nya fina dubbelsäng! Efter att ha sovit i våningssäng (känns som om vi är på lägerskola...) / extrasäng under hela semestern ska det blir Underbart med en riktig säng igen!!

3 kommentarer:

Toril sa...

Ja en riktig säng är guld värt...

Susanne sa...

Nej men ÅH! Det hemska uttrycket hade jag förträngt! Jag tycker inte heller om när annat än människor gifter sig! :-)

svartanova sa...

Jag har verkligen gillat dina "Saker man kan göra på semestern"!
Den ser ut att ha varit riktigt fin!
Tack för dina lyckönskningar hos mig!
KRAM