onsdag 29 september 2010

Lite plåster på såren

Trots att dagen kanske inte verkade bli så bra, slutade den väldigt, väldigt bra.

Jag var hemma hos Grefvarna och fick även träffa Missy och Miss KYD. God mat, vin och himla trevligt sällskap på en helt vanlig onsdagskväll.
Dessutom var Grefven och hämtade mig vid bussen så jag slapp linka på stukad fot till deras fina lägenhet och Missy var snäll och körde hem mig.

Som ni förstår, en väldans trevlig kväll!

Jag föreslår en brunch (lunch ;-) ) på Farellis nästa gång, missarna!

4 kommentarer:

Miss E sa...

Tack för en trevlig kväll, jag brunchar gärna :-)

Miss E sa...

Ska vi mölndalsloppisa på tisdag?

Missy sa...

Det var mycket trevligt att ses, klart vi ska bruncha! :-)

Johanna sa...

De är himla trevliga hela högen. Du med givetvis. Ses nästa gång jag är i stan.