onsdag 1 september 2010

Nytt jobb...

Då var det så dags för det nya jobbet. Att rensa har stått högt upp på dagordningen de senaste dagarna och det spiller även av sig hemma. En lust att rensa, slänga, sortera och lite starta på nytt har infunnit sig. Orken hänger dock inte med, men det känns iallafall som om hösten är litelite ljusare just nu.

Ett par nya löparskor har inhandlats, så lusten att rensa och starta om gäller även kroppen. Det sista paret löparskor har hängt med sedan 2001. Det var med andra ord dags för nya skor nu.

5 kommentarer:

Mia299 sa...

Ah, ränsa låter härligt! Nya jogginskor är inte heller fel. Har själv ett par som inhandlades förr förra hösten tillsammans med ett par löpartights... har dock inte blivit så mycket sprunget av olika anledningar. Men snart kanske:) Lycka till med nya jobbet!! Kramkram

Tant Grön sa...

Jag tror mina är ännu äldre :( börjar nog bli dags för mig att köpa nytt också. Lycka till med jobbet!

karro sa...

Åh vad spännande! Lycka till med nya jobbet!

Jo sa...

Mia299: Man kan ju faktiskt ta på sig skorna och gå raskt också. Med tanke på min kondis så är det nog där jag får starta... :) Kramkram

Tant Grön: Jag fyndade mina för 499 kr och är supernöjd! :D Tack för lyckönskningarna!

Karro: Ja, det är allt spännande. Än så länge är det ingen jätteskillnad, men eftersom detta är ett privat företag så märker jag nog mer snart! :)

Fröken Fräken sa...

Ja just ja, det nya jobbet! Hur går det då? Spännande iaf! (här verkar det som att det kanske börjar ordna upp sig på jobbfronten, efter alla kontroverser och tjafs.. jag hoppas att det är så. Då ska jag bara vänja mig vid tanken på att jag inte får pyssla på jobbet, så ska nog allt bli bra!)