torsdag 9 september 2010

Troll överallt!

Igår gick det verkligen troll i syrummet. Jag satte mig och tänkte sy två tröjor som Yllet varit så söt och beställt av mig, men allt gick fel. Sömmarna blev fula, halsmudden drog sig, storlekslappen blev sned osv. Suck! Jag vill ju inte sälja saker som inte är presentabla, även om det kanske är mest jag som ser det.
Dessutom hade Yllet valt tyger som jag inte hade så mycket kvar av så jag kan inte klippa ut nya mönsterdelar. Och det går inte att köpa mer tyg heller, för de har utgått ur sortimentet.

4 kommentarer:

milla-andante sa...

Härifrån ser det kanonfint ut!!
Kram och hoppas du har mer flyt imorgon!:)

Anki sa...

Tycker oxå det ser bra ut! Bara du som är så himla petig ;-)

yllet sa...

Bah! Set jättefint ut! Jag tror att det mest är du som ser det!

Fröken Pyssel sa...

Knasigt med bråkiga tygtroll! (tror dock det mest bara är du som ser det)(och väldigt söt benämning på kategorin, hihi)