lördag 9 oktober 2010

Present!

Ibland vet J vad jag vill ha långt innan jag ens vet att det finns. Idag kom han hem från sin jobbresa och hade med sig en så himla fin och bra present. Jag fick nämligen en iPod nano! Ska jag vara helt ärlig, så hade jag inte en aning om vad en iPod nano var. Jag är ju inte så Apple:ig även om jag förvisso äger en iPhone.Jag hade hört namnet tidigare men det var också allt. Den var i alla fall superfin och den kommer att bli min allra bästa vän när jag går till jobbet!

5 kommentarer:

Bunny sa...

Akta dig för Appple!!

http://katidis.wordpress.com/2010/10/09/alternativ-till-itunes-mediamonkey-fungerar-battre/

Mvh

Jo sa...

Bunny: Tack för varningen/tipset!

Fröken Pyssel sa...

åh vad roligt! Vi har iphone och ipad här hemma och hela familjen har blivit äppelfrälsta och shit pommes vad snabbt barnen lär sig :-o 11-månadersbebben lärde sig snabbt att trycka på knappen och dra fingret på pilen och vips fanns det massa roliga saker att trycka på :-D

Toril sa...

Nämen vilken förnämlig present! Så snällt:) Kram vännen..jag finns här i periferin orken räcker inte så långt just nu så jag bloggar inte runt så mycket som jag brukar..men jag kommer tillbaka..förhoppningsvis:)

Fru Mju sa...

en vafönå?
jag är helt hopplöst tappad bakom vagnen. erkänner.