torsdag 7 oktober 2010

Slutsatser en vanlig torsdag

- Jag tror minsann att jag faktiskt inte bara vet vem årets nobelpristagare i litteratur är, utan jag äger faktiskt en bok som han har skrivit och har läst den! (Bockfesten) Det händer ju inte så ofta att man (jag) hänger med i de svängarna!

- Jag tror minsann att torsdagar är biodagar. Idag var det tredje torsdagen i rad som jag var på bio. Det är bra det, film ska ses på bio!

- Jag tror minsann att Robinson har tappat lite status. Premiär en torsdagskväll klockan åtta?

5 kommentarer:

fröken blund slår dank sa...

hahahaha, fler som känner sig nöjda över den dära nobelpristagaren. det känns ju ljuvligt. att ens känna igen namnet menar jag. Jag är bildad ta mig katten;)

Fröken Pyssel sa...

haha, jag har inte ens kollat nyheterna för att se vem det är, skämmes ta mej tusan! Ska genast uppdatera mig :-)

Tack för tips om el och grejs, ska nog ta mig till en lampaffär och fråga dem hur jag ska göra, eller en elektriker eller något :-) Vill ju inte slarva och göra något farligt i litens rum.

Titti sa...

Hur bra är inte biotorsdagar. Måste göras minst en gång i måndagen. Bestämmer här och nu! Japp så är det!!!

Titti sa...

Månaden!!! Jag kan inte stava. Gjorde fel två ggr :(

Jo sa...

Frk Blund: Haha, ja, ÄNTLIGEN är det någon jag känner igen! :D Bildade är vad vi är!

Frk Pyssel: Ja, det där med el är inte att leka med, så det är nog lika bra!

Titti: Jag trodde att vi bestämde det igår? ;)