måndag 8 november 2010

Award!

Igår fick jag en fin överraskning: En award av jojohanna med fina bloggen Pysslas piffiga petitesser!
Tanken är att man ska berätta om tre saker man tycker om att göra och sedan skicka den lilla bloggpresenten vidare till några andra bloggare.

Tre saker jag tycker om att göra: (Förutom att pyssla då, men det är ju överflödig info...)

- Läsa eller bara bläddra i fina böcker eller tidningar. Jag är smått besatt av böcker och tidningar och vill hemsk gärna ha ett eget litet bibliotek någon gång. Som tur är, delar J min fäbless för böcker så det blir inte svårt att övertala honom om att vi behöver ett bibliotek så småningom!

- Ställa till med kalas. Vi har två kalas som återkommer varje år: Midsommar och Halloween. Jag gillar att ha folk omkring mig och att umgås med vänner. Samtidigt så...

- ... gillar jag att vara ute på "vår" ö nu under eftersäsongstid. Då är vi nästan ensamma därute och det är väldigt fridfullt och tyst. Det behöves mellan varven.

Jag vill sedan skicka vidare utmärkelsen till två pysselbloggare som jag dessutom brukar träffa IRL, som det så fint heter: Anki och Loppan Lorum. De är inte bara utmärkta pysselkompanjoner, utan förser mig dessutom med inspiration hela tiden genom alla saker de pysslar ihop!

2 kommentarer:

Loppan Lorum sa...

Åhå, tackar tackar :D

Anki sa...

Tack själv för all inspiration å de roliga partajen :-)!