lördag 13 november 2010

Igenkänningskomik

Det är så här det börjar:Sen blir det såhär:

8 kommentarer:

Em sa...

Fniss!

Jag la upp kartongbilder på Sixten i min blogg nyligen också!

pysselpralinen sa...

Otroligt kul!! Simons katt är så klockrena! Nu vill jag ha katt igen:-) (tja, det var väl ingen nyhet, det vill jag ju jämt förstås)

pysselpralinen sa...

Ja, just det FEuer-grejen var det ju. Vi får väl se hur det går med min tyska. Den är ju inte känd för att vara på topp, även om jag klarar mig hyfsat med de östtyska svärisarna.
Ska bli spännande att testa denna film-glögg-upplevelse! :-)

karro sa...

hihihi!

Tant Grön sa...

Åh herregud så kul. Jag kände verkligen igen min lilla ängel och hur han var. Jisses vad jag kommer att sakna min kisse när vi tar fram julkartongerna om några veckor!

Jo sa...

Em: Ja, just det ja, den med skokartongen! Den fnissade jag glatt åt! :)

Pysselpralinen: Visst är de träffsäkra, Simons små filmer?! :) Han har ju en förmåga att fånga små konstiga detaljer, dvs egentligen är det inte lådhoppandet som är grejen utan de där andra små sakerna som t ex att de vill peta UT tassarna genom hål i kartongen :) Fantastiskt roliga filmer!
Klart du ska ha en katt, btw! ;)

Lycka till m tyskan!

Karro: Fniss :D

Tant Grön: Jag förstår din saknad. Jag hade en kartonghoppare av rang förut som nu är borta. Visst saknar man dem!

Fröken Pyssel sa...

Haha, gud så jag skrattar, verkligen hög igenkänningsfaktor :-D Igår när vi kom hem sent med två sovandes barn, ett i varje famn, och en pappkasse i handen, insåg vi snabbt att kassen fick vänta ute tills vi lagt barnen eftersom det annars hade blivit prasselfest i hallen :-D

Jo sa...

Fröken Pyssel: Hihi, man får tänka en extra gång när man har pås- och kartongmarodörer hemma!