torsdag 11 november 2010

In da Hood

Igår gjorde jag och min kollega L en liten shoppingturné i området där jag bor, dvs i de östra delarna av Götlaborg. Vi hann med Iems, Sallys Bazar och ett par till.

På Iems hittade jag en tekula som jag ska använda till min nyinköpta tekanna. (Miss E: Det bidde en vit kanna till slut... Inte riktigt lika fräck som den du hittade till mig, men fin ändå!)I Sallys Bazars mysiga lilla färgbomb till butik, hittade jag mängder med saker som jag skulle vilja plocka med hem, men jag besinnade mig och köpte bara fem plastskedar. Dessa ska jag använda när jag grejar med min mjölkskummare. Jag vill ju inte repa teflonet i skummaren så jag har använt en smörkniv av plast fram till nu. Dessa är nog både snyggare och bättre!

2 kommentarer:

johanna sa...

Fina affärer det där, lätt att man blir ha-galen! :o)

Miss E sa...

Very nice, och vit tekanna är klart godkänt - men då räknar jag med att du då och då har olika färger på teet i :p