måndag 15 november 2010

Lapptäcksuppdatering

Jag hade ju en plan som gick ut på att lapptäcket skulle vara färdigt lagom till ruckelturen i helgen. Nu blev det inte helt färdigt, utan bara halvfärdigt. Och tur var väl det, för det hade inte alls blivit bra om jag hade gjort som jag tänkte från början. Jag tänkte mig en turkos baksida/kant, det hade blivit fel.

En turkos kant och baksida hade blivit lite för mycket. Nu kommer det att bli en vit variant istället och det kommer nog att bli mycket bättre. Så här ser det ut nu:

9 kommentarer:

Mrs. b sa...

Det ser jättefint ut!

Lotten sa...

Åhh det ser ju jättefint ut!

yllet sa...

oh! fint!
hinner man beställa 2 tröjor av dig till jul tror du?

Miss E sa...

Så snyggt!

Anki sa...

Superfint! Förstår att det är mycket att sy, många rutor blir det... :-)

Em sa...

Vad fint! Du är superduktig :)

Johanna sa...

Jag är ruskigt avundsjuk. Jag vill också ha ett så där fint överkast. Och när du nämner det ihop med turkost då är jag helt såld. Även om ditt blir ursnyggt med vitt förstås.

Jo sa...

Mrs B: Tack :)

Lotten: Tack nästan lika fint som ditt!

Yllet: Tack och javisst! Jag mailar!

Miss E: ja, det blir så fint, så fint! Ni borde komma ut och se det live! (Det var inte en invit till sovrummet dock, snarare Rucklet ;) )

Anki: Många lappar blev det...

Johanna: Jag velar fortfarande, så jag får helt enkelt testa :)

Fröken Pyssel sa...

Åh vad roligt att se hur det blev som nästan alldeles klart! Har kikat in efter uppdateringar på det :-) Det är jättefint och verkligen härliga färger. Älskar för övrigt väggen bakom sängen, så fin!