måndag 15 november 2010

Med barnasinnet i behåll

I år kommer jag och J att se fram emot att få öppna våra julkalendrar. Jag kan inte komma ihåg när jag senast hade en julkalender som jag faktiskt gillade (om vi bortser från Under solens kalender på nätet), men nu har vi äntligen hittat något som passar även oss: Legokalendrar!
En sådan fantastisk idé. Det finns hela 24 olika små saker att bygga ihop. Jag älskade Lego som liten och är fortfarande barnsligt förtjust i det. (Bild från Legoshoppen.se)Nu får det gärna bli 1:a december snart!

4 kommentarer:

Smurfhäxan sa...

Vill också ha en sån nu blev jag liiite avis....

Em sa...

Åh hurra! En sån borde alla få.

yllet sa...

oh!! ja! en sån vill nog vi också ha! Fast vi gör ju en egen julkalender till barnen med småpaket. Det vill vi ju inte frångå! och 2 blir för mycket!

Jo sa...

Smurfhäxan: Välkommen hit! :)
Jag är grymt sugen på att öppna den nu, så jag förstår att du är avis ;)

Em: Visst borde det vara så?! :)

Yllet: Svårt val. Jag gillar ju sådana andra med små klappar också.. Men nu är ju det inget val för oss. Vem skulle göra den kalendern till oss liksom? ;)