torsdag 25 november 2010

My Precious

När jag och J flyttade ihop för ett antal år sedan hade jag en knökfull verktygslåda. Bra kvinna reder sig själv liksom. Vartefter åren har gått har lådan blivit tunnare och tunnare. Jag har inte en aning om vad J gör med verktygen, men de försvinner. Vi köper nya verktyg och de hamnar på konstiga ställen hela tiden. J är ju helt klart den som använder verktygen mest, men han är verkligen värdelös på att lägga tillbaka dem på rätt ställe.

Jag brukar få leta mig blå efter en vanlig skruvmejsel, men nu är det slut på det. Nu har jag en verktygslåda som är bara min. Bara min. My precious. (J är inte utan, han har typ 4 st verktygslådor nu så ska han också kunna hålla ordning på verktygen)

3 kommentarer:

johanna sa...

visst är det så, själv är bäste dräng! jag har också en knökad verktygslåda :o)

karro sa...

Helt rätt!

Smurfhäxan sa...

bäst du sätter lås på den det fick jag göra för att få behålla verktygen när gubben inte "hittar" sina...