torsdag 18 november 2010

Slutspurt

Just nu jobbar jag på för fullt för att jag ska kunna ta semester nästa vecka och lite till. Jag har en tendens att få dåligt samvete för saker som ligger, så jag försöker jobba undan så mycket som möjligt innan jag tar ledigt.

Jag har jobbat och grejat så till den milda grad att jag inte ens har haft tid att sy mig en klänning till morgondagens baluns med jobbet. Jag har tyg och så, men jag har helt enkelt inte hunnit, så jag har köpt mig en klänning! Kors i taket, ta i trä och allt vad det heter. Det var ett tag sedan det hände och det känns nästan som om jag har fuskat.

Fredagskvällen/ natten består alltså av kalas, så jag anar att det är kära J som kör bilen till rucklet på lördag morgon...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Härligt med lite semester. Häromdagen blev jag så sugen på att träffa dig och ta en fika. Snart ett år sedan vi såg.

Jo sa...

Johanna; Ja, det ska bli så skönt!
Då får vi se till att ta en sådan snart, det vore himla trevligt! :)