onsdag 1 december 2010

Ruckelpyssel

Medan J skottade för fullt utomhus vid rucklet, pysslade jag så gott det gick inomhus. Bland annat målade jag en massa hyllor, konsoler och (äntligen) lådhurtsen i köket. Jag fick helt enkelt pyssla med sådan som fanns därute, det var ju inte läge att knata omkring i inredningsaffärer.

Bland annat satte jag upp ett antal ljuslyktor på väggen ovanför sängen. I botten på varje lykta har jag hällt sand för att värmeljusen ska stå stabilt. Jag hade föredragit någon ljusare sand, men man får ju ta vad man har ibland.
Jag hann aldrig fota dem när de var tända, men det blev riktigt mysigt. Det får förevigas en annan dag.

3 kommentarer:

Clara sa...

Fint! Även lapptäcket som skymtar nederst i bilden ser ju superfint ut!

pysselpralinen sa...

Massa mys i de här båda bilderna som man ser i förra och det här inlägget! :-)
Lapptäcket är så snyggt! :-) Det kliar lite i fingrarna att börja på ett lapptäcksprojekt. Fast herregud, jag har ju redan en miljon grejer på G...

Iris sa...

Det ser fint ut med ljuslyktorna, kan tänka mig att det är väldigt mysigt när de är tända!

Förresten så kan du vinna grafisk konst på min blogg just nu! bara så du vet! :)

kram /iris