onsdag 26 januari 2011

Stiltje

Det är lite stiltje här på bloggen nu. Januarimonstret tar sin plats och jag gör mitt bästa för att mota bort det. Om jag inte är hemma kan jag inte gå och lägg mig. Lite så resonerar jag och försöker att boka in aktiviteter hela tiden (fika, middag, bio mm). Bland annat har vi ökat på husabstinensen genom att hälsa på min kollega och hans lilla familj i deras hus ute vid havet.

Jag menar, vem blir inte sugen på att ha ett eget hus när det ser ut så här vid havet, ca fem minuters väg från deras hus?

3 kommentarer:

Maria sa...

Januarimonstret!? Är det så det heter...=)Jag tror jag kan känna av det också...

karro sa...

Ibland orkar man bara inte, så är det. Hoppas du blir piggare snart!

Fröken Fräken sa...

Det var ju fiffigt tänkt det där med om du är borta så kan du inte gå och lägga dig... :-) Här är jag lite för kär i min säng just nu, har möblerat om i sovrummet och det är numera så mysigt att gå och lägga sig och bulla upp med kuddar och täcke. Jäklarns nu blev jag ju lite sugen på en tupplur...