torsdag 10 februari 2011

Jahaja...

Jag hann vara tillbaka på jobbet i tre dagar, under vilka jag charmade mina kollegor i kontorslandskapet med min hosta och sexiga hesa röst. Sen var det marsch pannkaka tillbaka till soffan.
Januarimonstret ersattes med andra ord med den värsta förkylningen på... tio år?

Jag är, som ni märker, inte särskilt aktiv eller pysslig här hemma och bloggen är allt annat än inspirerande. Det är glädjande att se att det finns några tappra som fortfarande kikar in här och det är jag tacksam för.

Jag säger som Arnold: I'll be back!

6 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Men här var det då verkligen eländes elände! Inte vill man ju att all tid ska gå åt till att vara förkyld och hosta inte! Tyvärr har jag inga bra tips som jag vet säkert hjälper, jag brukar ju proppa mig full med vitlök, men det kanske man egentligen ska göra innan...? Nä, vi får hoppas att du snart blir frisk på riktigt!

johanna sa...

Ingen brådska ut i det här vädret väl? Mycket vila, c-vitamin, juice, filtar, gosiga katter, bra böcker o te med honung och ingefära borde kirra problemet!
Krya på dig!

Miss E sa...

Nu får du krya på dig så jag slipper sitta ensam på lördag...

Kram

Mrs. b sa...

Så trist - krya på dig!

popetotrora sa...

Usch och blä och fy för att vara sjuk! Hopppas du kryar på dig snart!

Lotten sa...

Usch.. det var inget kul! Hoppas att du snart kryar på dig!