torsdag 3 februari 2011

Tröst för den sjuke...

... nya kataloger med inspiration.

7 kommentarer:

Clara sa...

Tack för tipset, jag gick genast in och kollade på katalogerna på nätet (mycket roligare än att skriva hemtenta). Snyggt måste jag säga, framförallt omslaget på hemtextilen! De har verkligen shapat upp sig de senaste åren!

Lotten sa...

Åhh har du fått dom redan! Jag längtar och väntar såå på katalogerna....

svartanova sa...

Jag väntar också på mina!
Vill köpa något från varje sida, tror jag.

Krya på dig!

popetotrora sa...

Den katalogen landade i min brevlåda idag också. Och en ny Mama!! :-) snart ska jag stänga av datorn och lägga mig i sängen å läsa tidning och drömma om tyger istället. :-)

Miss E sa...

Krya på dig så vi kan ta lunch snart :-)

Tant Grön sa...

Den där låg i min brevlåda också, men den får vänta till helgen. Krya på dig!

lisakristin sa...

Inspiration, typiskt bra för tillfrisknandet!