torsdag 3 mars 2011

Finaste

Det har varit lite väl många tråkiga saker för oss på sistone. För att riktigt toppa alla saker som hänt, tvingades vi idag att ta bort vår fina lilla katt Toble.
Han blev gammal, hela femton år och han tillbringade dem som en riktig livsnjutare. Fanns det en solplätt, hittade han den. Även om han var blind, vilket han blev de sista åren. Fanns det en mjuk kudde, fann han den och ett varmt knä kunde alltid räkna med en Toblerone om man så ville. Han var en fin vän under alla år och kommer att vara oändligt saknad, vår lilla T.

18 kommentarer:

yllet sa...

åh nej vad tråkigt. tur att han fick bo hos er som såg hur fin han var och uppskattade honom. kram.

Linda V sa...

Hej,
Tittade in på din blogg och fick se detta tråkiga inlägg... Ledsamt =(
Men han kunde nog inte haft 15 bättre år...! Kram Linda

johanna sa...

Åh lilla vännen, vad tråkigt. jag vet hur det är, men klart han hade fint o långt liv hos er. många kramar!

Fru Mju sa...

åh. den här vintern tog ännu en av våra katter så nu har vi tre. och va stilig han var.
jag tycker också att det kunde räcka med ledsamheter just nu.
kram

Missy sa...

Åh. Stor kram!

Mrs. b sa...

Så tråkigt!
Kram!

Anki sa...

Nu måste helt enkelt tråkigheterna vara slut för er för resten av livet. Stor kram från oss.

Loppan Lorum sa...

Lilla Toble, som var en sån speciell katt, han lämnar ett stort tomrum efter sig även för mig. Om jag kunde skulle jag svepa en gigantisk magisk filt runt er så inget mer ont kunde ske, men i brist på en sådan skickar jag den största KRAM jag kan och hoppas att det alla fall ska hjälpa något litet. Mina och Hs tankar är hos er!

Tant Grön sa...

Jag var nyss där själv och min lilla katt är forfarande oändligt saknad. Stor kram, mina tankar är hos er.

emve sa...

Jag beklagar sorgen! Det blir så tomt efter en älskad vän.

Fröken Fräken sa...

Hu, det var verkligen tråkigt att höra. Han har haft ett underbart liv hos er och finns alldeles säkert i katthimlen, där det finns gott om varma knän att sitta i...

karro sa...

Nej, vad tråkigt höra. Stora kramar till er

Miss E sa...

Stor kram till er!

svartanova sa...

Har lite svårt att hitta ord, så ...
♥♥♥

Syblogg sa...

Beklagar sorgen efter misse. Har själv haft katt. Och TACK för din snälla kommentar på min blogg - den allra första kommentaren jag fick:-). Är novis på bloggande men ser att du hållit på länge vad mycket du hunnit med.

Jo sa...

Tack snälla ni för alla värmande ord!

popetotrora sa...

Fy vad tråkigt för er!! Jag lider med dig. :-(

Fröken Pyssel sa...

Åh vad tråkigt :-( Det är så sorgligt och ledsamt när en fyrbent livskamrat försvinner ur ens liv. Det låter iaf som att han har haft ett alldeles underbart liv hos er.