måndag 7 mars 2011

Nya tag och vårutmaning

Tack snälla för er omtanke angående Katten T!

Nu är det dags att försöka ta nya tag och se framåt mot ljusnande tider. Ett sätt att göra detta är att terapisy lite fina barnkläder till mina vänner. Denna gång var det en liten L som fick ett alster. Eftersom jag hade allt material hemma kan jag med gott samvete bocka av förra veckans "Använd det du har, Mars 2011". Jag överlämnade den lilla tröjan till L i lördags och insåg ganska snabbt att vitt kanske inte är det smartaste färgvalet till en 1,5-åring som håller på att lära sig att äta. Nåja, det finns ju tvättmaskiner!

Mönster: Ottobre 3/2010. Tyg från Jny Design

1 kommentar:

Skånegrabben sa...

Hej

ha ha...barnkläder ser så mysiga ut. A och jag går alltid och kollar barnkläder när vi är ute, utan att ens själv ha barn....