lördag 7 maj 2011

Det kliar i fingrarna

Efter att ha sysselsatt oss med tråkiga måste-saker ett tag, börjar det nu finnas små luckor för annat trevligt att göra. Problemet är bara att jag har så många saker som ligger på lut att jag inte vet i vilken ände jag ska börja.

Det blev ingen ruckeltur i helgen eftersom Stellan (bilen) verkar lynnig och jag inte riktigt litar på att han ska ta oss hela vägen till och från rucklet. Det är sådär skoj att stå mitt ute i de småländska skogarna med två katter i baksätet och en bil som trilskas. Nej, det blir helt enkelt en tur till Lisebergs trädgårdsdagar istället!

3 kommentarer:

Clara sa...

Trädgårdsdagarna på Liseberg låter ju inte helt fel det heller!

Fröken Fräken sa...

Jag svär, när jag lägger mig på kvällarna hör jag hur fingrarna viskar "pyssla pyssla pyssla!!" Inte alltid så lätt att veta var man ska börja, men jag tror att jag ska slakta en broderad du till förmån för två kuddar.
Om du hittar en pelargonsort som inte doftar på de där trädgårdsdagarna så kan du väl hojta till?

Jo sa...

Clara: Nej, i strålande solsken var det inte helt fel :)

Frk Fräken: Jag försökte hitta ngn sort som inte doftade, men det fanns tyvärr inte. :(