onsdag 1 juni 2011

Frågan lyder...

... Hur många plantor hade vi med oss denna gång? (Frk Fräken var den som var nyfiken och frågade)

Svar: 35 stycken. Det vill säga, ganska få i jämförelse med förra och förrförra gången. Denna gång släpade jag med mig de sista frösådda plantorna och ett antal bytesplantor. Vi hade nämligen Plantbytarfika i måndags hos Litet Hus. Om ni tycker att det verkar som om jag har många plantor, ska ni se hur Litet hus har det... Jag ligger i lä.

Sammanlagt har jag nog släpat ut en sisådär 150 plantor av olika slag. Men så har jag/vi också 2x1600 kvadratmeter att fylla.

3 kommentarer:

milla-andante sa...

Fyll på fyll på och njut av ledigheten!!!!:) Låter härligt!

KRAM

popetotrora sa...

Oj oj oj... det är mycket släpande av plantor det... Men jag antar att det blir grymt fint också. :-)

Jo sa...

Milla: Jag njuter i fulla muggar! Eller vad det nu heter... :)

Popetotora: Ja, det har ju blivit ett par stycken. Men det kommer att bli fint när det blommar!