söndag 28 augusti 2011

Stor röst , liten människa

Dolly P var precis så bra som jag trodde. Man kan säga mycket om Dolly, men sjunga kan hon och underhålla likaså. Den lilla spralliga saken är 65 år gammal och har ben som jag skulle kunna döda för. Fast hennes ben skulle nog inte räcka ner till marken om jag fick dem, hon var ju inte så lång direkt...

J:s biljetter på fjärde raden,i mitten, på parkett, gjorde att vi glömde bort att hela Scandinavium var där också, det kändes som om man var på en liten klubb. En väldigt bra present, med andra ord!

Tyvärr glömde jag både kamera och mobil, vilket var väldigt klantigt eftersom jag hade kunnat ta väldigt bra bilder med tanke på våra platser.

Efter konserten öppnade sig himlen och ett kollektivt "Iiiih" spred sig genom folkmassan som vällde ut från arenan. Man blev genomsur på nolltid, men vad gör det när man kan sitta och nynna på 9 to 5 på vägen hem?

1 kommentar:

Miss Upsey Daisy sa...

Man blir så himla upprymd när det är en bra konsert. Snart ses vi. Himla skoj.