tisdag 6 september 2011

Bröllop

I lördags hade jag den stora äran att få vara med när finaste Miss E gifte sig med sin fina Grefve.
Det var ett ljuvligt bröllop som var avslappnat och trivsamt. Brudparet var strålande vackra (såklart), vigseln fick mig att lipa (såklart), maten var (såklart) utsökt och efter vad jag hörde fortsatte festen halva natten (såklart).
Jag körde bil, så jag avvek från festen tidigare men när vi åkte var dansfesten i full fart inne i den fina ladan som iordningställs för bröllopet. Jag fick träffa supertrevliga Tesa och de andra bloggmissarna var såklart med.

Det var en underbar dag som jag är väldigt, väldigt glad att jag fick dela med brudparet och alla deras vänner och släktingar.
Så här fin var brudbuketten. Helt ärligt, en av de finaste brudbuketter jag har skådat!

3 kommentarer:

Evasleva sa...

Ja, det var verkligen en fantastisk bukett!

Bröllop är så kul :)

Tesa sa...

Ja den buketten var riktigt fin! Allt var förstås väldigt fint, älskar all färg. :)

Och jättekul att träffa dig också!

svartanova sa...

Fantastiskt vacker med gul rudbeckia och Afrikas blå lilja.
Du- jag har så himla dåligt samvete för det där med aklejfröna som jag lovade dig. :/ jag måste erkänna att det försvann i vårt bebiskaos här. Får jag en ny chans nästa år?