tisdag 20 september 2011

Onödigt?

Vi var iväg till Stockholm med jobbet i fredags/lördags. Hela fredagen gick åt till olika trivselaktiviteter med våra kollegor på Stockholmskontoret, men på lördagen var det fri lek. Jag hade tänkt mig att jag skulle shoppa loss totalt, men kom bara hem med ett par skedar. Förvisso inte vilka skedar som helst, utan Nigellas mått-skedar.
Snygga? - Ja. Onödiga? - Kanske lite, men måste allting vara nödvändigt? Jag tror att de kommer att pryda sin plats när de hänger i köket, frågan är bara om de ska vara hemma eller i rucklet?

6 kommentarer:

Loppan Lorum sa...

Kanske inte nödvändiga - men definitivt användbara!

yllet sa...

supersnygga! Jag tycker du ska ha dem.. hemma! I ert huuuuus!! :D

karro sa...

Läckra!

Jo sa...

Loppan Lorum: Absolut! Det finns tom "A pinch", så nu vet jag hur mycket en nypa är! ;)

Yllet: Det hade ju varit optimalt, men vårt klinker i köket är... grönt?! Inte så snyggt med rött mot grönt :(

Karro: Ja, visst är de?

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Hej!

Ja, jag ansåg också vissa frågor lite väl personliga. Ändå svarade jag. Ångrar kanske det lite i efterhand, men nu fick de svar på tal:) Ha en bra dag! Kram Malin

Fröken Fräken sa...

Jag vill också åka till Stockholm! Och gå på auktion (fast inte kanske just i Sthlm eftersom jag gissar att där inte finns så många fyndlådor..) Och snyggheter är väl det mest nödvändiga av allt??