lördag 7 april 2012

Beviset

Om det var någon som tvivlade på att jag har skrapat tillräckligt många tantpoäng för att kunna ha pillerburkshatt och stödstrumpor, kommer här beviset:
Varje lördag sätter jag väckarklockan på 09,50, kokar en kopp kaffe och sätter mig för att lösa Melodikrysset. Det är min stund på veckan, där jag (förhoppnin
gsvis) får sitta i lugn och ro och göra något onödigt, bara för att jag vill.

Bridgeblandning, någon?

Sen finns det faktiskt en poäng med att sitta inne och mysa fram till klockan 11 om det ser ut så här ute:

2 kommentarer:

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Visst är det en härlig stund på veckan, bilden ser ju underbar ut (på hösten helst... nu vill vi ha våår och sommar)
Kram

Jo sa...

Trädgårdsintresserad: Jo, visst var det vackert men det var inte den utsikten jag hade förväntat mig i påsk... Jag vill ha vår NU! :)