söndag 29 april 2012

Shoppingfynd!

Under veckan som gick lyckades jag inte bara springa på Bolagrets konkursutförsäljning tre gånger, utan även gå på Granits kundkväll. Jag och kollegan L tog en ledig eftermiddag förra veckan och shoppade och var då inne på Granit och spanade på saker till våra trädgårdsrum, men vi köpte inget. Tur var det eftersom de hade kundkväll i torsdags med 30% på allt! Hur bra som helst, och jag köpte lite piff som ska vara i trädgårdsrummet.
Bolagret då? Ja, där shoppade jag ju också loss, men det visar jag inte idag, det får bli en annan dag.

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Fint med fynd. Ditt trädgårdsrum kommer bli outstanding :)

LINDA sa...

Håller med ovanstående. Blir lite avis på den där mojängen att stoppa fina saker i :)

Att odla upp och ner är busenkelt. Vet inte om du hittade mer information, men i högerspalten på bloggen finns det en länk som heter Odla upp och ner. Kika där, så får du se.

Solsken
//Linda

Tesa sa...

Åh mysigt att få fynda så! Fina grejer till trädgårdsrummet också.