lördag 12 maj 2012

Glad 40-åring

Idag fick J sin födelsedagspresent. Eftersom han gillar maskiner fick han en hel helg med en 4,8 tons grävmaskin av mig och min familj. Idag fick han dessutom lite experthjälp från en kollegas man som är grävmaskinist och som kunde visa lite tips och trix. Maskinen kom igår och hämtas på måndag, så det verkar inte bättre än att jag får åka in till Lisebergs Trädgårdsdagar på egen hand imorgon.
Och ja, han blev glad för presenten, han är ju lite knasig, min sambo. Han fick även en glassmaskin men den får han behålla! :)

6 kommentarer:

Mrs. b sa...

Låter som en perfekt present! :-)
Grattis till 40-åringen!

Men vågar du åka iväg-kanske slutar med att hela trädgården är uppgrävd... :-)

Louise sa...

Wow vilken häftig present!! Tänkte precis som i kommentaren ovan, vågar du dig iväg?! Sambon har kanske grävt en rejäl vallgrav runt hela huset tills du är tillbaka? ;0)

Angående mina muffins som du frågade om. Jag använde Leilas recept på saftig rababrberkaka, men gjorde muffins istället för en hel kaka.

Till sist; Stort grattis till jubilaren!! //Louise

Miss Upsey Daisy sa...

Han kommer vara lycklig över detta länge-länge :)

Miss Upsey Daisy sa...

Han kommer vara lycklig över detta länge-länge :)

karro sa...

Låter som en alldeles perfekt present!

Jo sa...

Mrs B: Haha, ja, det kallas för terrorbalans. Han släpper ju iväg mig ensam till trädgårdsdagarna.... ;)

Louise: Tack för recepttipset! :)
Nä, det var ingen fara med grävningen. En vallgrav vore bra mot rådjuren.. ;-)

Miss UD: Ja, det tror jag med. Ända tills han måste återfylla vissa bitar för hand... ;)

Karro: Ja, det var det verkligen!