onsdag 18 juli 2012

Semesterdag 3

Dagen har bestått av:
- lite jobb i trädgården
- bilresa till Rucklet
J har varit ute i rucklet ända sedan i söndags så jag var gräsänka hemma i Hus-huset. Efter den sista hektiska tiden på jobbet kände jag att det fanns ett stort behov av att bara vara. Ensam. Som tur är förstår J att det inte är honom jag är trött på och låter mig få bara vara. 
Nu har jag fått de välbehövliga dagarna och sitter just nu i soffan i rucklet med J och varsitt glas champagne.
Semestern kan börja!

3 kommentarer:

Mrs E sa...

Har full förståelse för att man behöver vara ensam ibland. Ha en skön semester i Rucklet nu. Stor kram!

Karolina sa...

Att få lite ensamtid är riktigt värdefullt. Ha en skön semester! Kramar

Miss Upsey Daisy sa...

Ha det så himla fint i rucklet. Stora kramen <3