torsdag 26 juli 2012

Semesterdag 7-10

Sällan har det slöats så mycket i Rucklet som under dessa dagar! Bilden sammanfattar de aktiviteter som har stått på schemat: böcker och sömn/slappa. I en solstol på gräsmattan eller i en fåtölj, alternativt säng inomhus. Jag har avverkat fler böcker så här långt (kort?) in på semestern än jag har läst på hela året. Helt enligt planerna!
Idag är det dock slut på lugnet då vi beger oss hem till Hushuset för att på fredag och lördag gå på Bruce. Jag har som vanligt stora förväntningar på konserterna, men av de tidigare turnérecensionerna att döma kommer förväntningarna att infrias.

3 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Min bror såg Brucan i Paris och är helt lyrisk! Han hade nästan tänkt åka till Göteborg för att se honom igen, så jag gissar att han var bra alltså..

Johanna sa...

När jag såg att The Boss skulle spela i Göteborg tänkte jag direkt på dig. Ska du ha en skylt i år med?

Jo sa...

Frk Fräken: Ja, det dög.. ;)

Johanna: Nej, ingen skylt i år. Han har ju redan spelat "min" låt och det räcker. :)