söndag 16 december 2012

Tredje advent..

...sägs det att det är. Jag ligger i soffan och försöker överleva en migrän som har däckat mig hela helgen. För mycket jobbande tog visst ut sin rätt till slut, verkar det som. Julpyntet som brukar komma upp vid Lucia lyser med sin frånvaro och jag siktar mest in mig på att överleva till morgondagen. Inget roligt bloggande här som ni märker. Snart är det dock låååångledigt och då ska jag förhoppningsvis ha piggat till mig.

Hoppas att ni därute har en fin tredje advent!

3 kommentarer:

Beas sa...

Tack för din fina kommentar hos mig...när det ekar tyst är en endaste röst desto mäktigare och mer viktig. TACK! Hoppas att du känner dig lite bättre i huvudet...och glöm inte att julen är en konstruktion av oss människor och att den ska handla mer om raggsockor och samvaro än finskor och snittar. Du hinner och räcker till!!! Kram

makiato sa...

Hoppas du mår mycket bättre nu!!

Vad roligt att du hade Fix-kläder som barn. Hade också några stycken men mest var det mammas hemmasydda plagg. Inte fy skanm det heller. :)

God Jul!

Fröken Fräken sa...

Imorgon jobbar jag min sista dag innan julledigheten. Och med jobbar menar jag att jag går omkring och ser ut som om jag jobbar ;-D Men tror du inte att jag som vanligt när det vankas jul har blivit förkyld?! det är då synd om oss! Hoppas att du ändå mår bättre nu!