torsdag 31 januari 2013

Elefanter, elefanter

"Hon pratar mycket om pyssel, den där Jo, men blir det nåt gjort?"
Jajamän! Jag har fått till en liten kofta med elefanter på. Jag hittade mönstret via Clara och kände att det var ett perfekt projekt nu när det föds små bebisar både till höger och vänster om mig. Den saknar (såklart) knappar fortfarande eftersom jag inte hade färgkombinationen klar för mig när jag köpte materialet, men annars är den färdig. Det lär bli fler sådana här, för den var rolig att sticka!

7 kommentarer:

Martina sa...

Jättefin. OM man bara kunde sticka! Kram

Jo sa...

Martina: Klart du kan! :) Vi får lära dig. Annars får jag sticka till T ;)

Mrs. b sa...

Så fin! Du är verkligen en hejar på att sticka!

Mrs. b sa...

hejare... ska det såklart stå.

Petra / Popetotrora sa...

Men wow, vilken fin! Åh, vad jag önskar att jag kunder sticka!

Ha en fin fredagkväll!

Louise sa...

Helt galet söt!! Önskar så att jag var en hejare med stickorna för den där söta koftan hade mer än gärna fått värma min lilla bebbe i vår!!

Miss Upsey Daisy sa...

toppenfin ju! :-9