måndag 25 mars 2013

Ynklig

Idag är jag hemma från jobbet på grund av en otroligt rinnande näsa. Det är lite svårt att sitta eller ligga ordentligt med en mage som är i vägen och en näsa som på något konstigt sätt lyckas vara preggotäppt samtidigt som den rinner. Och inte kan jag ta några medikamenter som har effekt heller.
Detta sammantaget gör att jag blir ynklig på nivå "Förkyld man". Praktiskt taget döende, med andra ord!

Hoppas att jag blir frisk till påsk i alla fall, jag har ju sett fram emot den långa ledigheten!


8 kommentarer:

Mrs E sa...

Vet hur det är... Krya på dig! Kram

yllet sa...

Usch. Krya på dig!!

Sincerely Johanna sa...

Krya på dig! Kram

lisakristin sa...

Krya på dig!

Miss Upsey Daisy sa...

Fy vad trist att vara så dålig. Hoppas du blir bra till påsken. :)

Tesa sa...

Hoppas du kryat på dig lite nu då! och kan få en härlig skön påsk i belöning istället. :)
Kram

Copterman sa...

Hejsan

Vill önska dig en Glad Påsk

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.