lördag 6 april 2013

Glitter och glamour

Det är ingen vidare aktivitet vare sig här på bloggen eller i verkligheten. Den där förkylningen tog hårdare än jag trodde och efter att ha jobbat två dagar och spenderat två heldagar på kurs är jag helt död. J blev också sjuk och det har varit mycket host, stånk och stön i det här hemmet under veckan. 
Idag var vi dock ute och rörde på oss och gick på After Darks krogshow på Rondo. Det var en chansning för vår del då vi inte visste alls vad en After Dark-show innebär, men det var klart sevärt.

Det var också en klar fördel att gå på matinévarianten eftersom vi var hemma i soffan igen vid 18-tiden. Glitter, glamour så det förslår. 

Jag måste dessutom visa vilka jag stötte på på väg till Rondo. Mitt spontana utrop blev: -Men åh, vad söta ni är, får jag fota er?
Jag tror inte att söt var vad Darth siktade på när han klädde sig imorse, men de ställde upp ändå.

1 kommentar:

Copterman sa...

Hej

Ja Dart Vader vill nog allt annat än att se söt ut..haha