söndag 30 juni 2013

Våra bästa vänner

I fallande ordning: 
- Dammsugaren
- Grusväg + vagnen
- Nappen
- Katten Jansson-gosedjuret
- Barbafin-skallran

Det blir inte mycket pysslat eller något liknande här som ni förstår. Jag sydde ju lite innan Ullharen kom till världen, men det har jag faktiskt inte lyckats fota i dagsljus ännu. Jag får återkomma med mer piffiga inlägg lite senare när (om?) han behagar ha lite längre perioder utan gråt på kvällarna eller om vi hittar någon ny vän som funkar varje gång. Nu växlar vi mellan "vännerna" ovan på kvällarna och hoppas att det hjälper en liten stund i alla fall!

3 kommentarer:

Mia sa...

Ja de där kvällarna saknar jag inte. Har ni provat bärsjal? Ett tag var det benböj som gällde med tungt fall. Lite träning mitt i skrikkaoset. lDet blir bättre även om det inte känns så.

Miss Upsey Daisy sa...

Hoppas att det löser sig. Kram

Martina sa...

Åh hoppas magen kommer igång snart. T hade lite problem med det i början med. Låg och grimaserade och krampade med magen men sen fixade tarmarna till sig.

Kram.

Ps. Skickade inga blommor för jag tänkte ni fått några tjusiga buketter redan men tro inte att ni kommer undan. Efter lör den 14 juli har vi lite tid över om ni vill/kan/önskar besök. Tänker på er!

Kram igen.