torsdag 3 oktober 2013

Pyssel Overload

Okej, jag erkänner. Det kan ha varit så att jag gick lite bananas när jag pysslade ihop en "Kiosklåda" till kollegans barn. Vi har fått babynest och en del annat av henne och som tack för detta lovade jag göra lite saker så att hennes barn kunde leka kiosk. Efter att ha googlat lite inspiration (bland annat hos Popetotrora) och fiffilurat lite på egen hand fick jag ihop en låda med glasskulor, strutar, kolor och klubbor. Jag lekte dessutom lite med min nya leksak och gjorde lite påsar, för man måste ju ha ett par påsar att stoppa godiset i om man nu har en kiosk. Marknadsståndet Skylta från Ikea blev pricken över i:et.
Det är möjligt att det blev lite pyssel over load, men det är ju så himla kul! Och jag har massa fler idéer men kollegans barn kan ju inte vänta hur länge som helst så jag fick leverera lådan idag.





5 kommentarer:

Mrs E sa...

Underbart!

Martina sa...

Men vad duktig du är!!

Nina sa...

Superfint blev det ju! Lyllos Ellen och Gabriel!

Jo sa...

Mrs E: Jag hoppas att kidsen tycker samma sak. Jag hade roligt när jag gjorde den iaf! :)

Martina: Det var sådana jag undrade om T ville leka med! :)

Nina: Tack! :D

Martina sa...

Det vill han nog jättegärna. Han dukar upp till frukost varje morgon om han får. (ja främst blir det ju på helgen eftersom vi inte är kända för att vara "tidiga" på morgonen! :D

Glass till frukost är ju jättegott!