torsdag 28 november 2013

Post dop-förkylning

Det fanns stora planer på vad jag skulle pyssla med när dopet var över och det återigen kunde finnas lite tid för annat. Tyvärr blev det som det ofta blir för min del: Jag råkade på någon slags förkylning så jag har legat däckad  halsont och feber. Jag har ju ytterst sällan feber och nu är det andra gången på ett år jag råkar ut för det, innan dess var det nog för 25 år sen. Lite synd att det ska bli så, särskilt för Ullharen. Det blir ju inga mysiga höstpromenader i solen och jag busar inte heller lika mycket med honom utifall att man kanske kan bespara honom denna förkylning på så sätt. Förhoppningsvis är jag på benen snart igen och kan hitta på något, tills dess får jag nöja mig med att titta på solens strålar genom fönstret. Som här på bilden, där de skiner på en fin bukett på bordet.

4 kommentarer:

Mrs E sa...

Tråkigt att ligga sjuk, krya på dig och vila! Kram

Hem och Lycka sa...

Hoppas du nu mår bättre! kram Mia

Miss Upsey Daisy sa...

Hoppas du kryst på dig. Mår Ullharen bra?

Fröken Fräken sa...

I hear ya sister! Här är det också förkylt! Dock inte pga något dop, utan jag misstänker illvilliga Stockholmsbaciller... morr morr...