lördag 15 februari 2014

Alla hjärtans dag...

...firades inte på något särskilt sätt här hemma. Ett enkelt hjärta på toppen av en jordgubbsmuffins, sen var det inte mer.
Jag fick däremot en present av J i förrgår så vi är lite rara mot varandra ändå, fast kanske inte på "rätt dag"!

Om någon slags myndighet övervakar våra inköp via internet anar jag att de funderar på om de ska placera oss på "varningslistan". Först köpte J ny växtbelysning med särskilda LED-lampor från Kina, sen köpte jag små, små zip-lock-påsar på Tradera till mina fröer och nu sist kom det ett väl förpackat paket från Kina med små odlingslådor i (det var det som var min spontanpresent).
Om någon undrar så: Nej, vi odlar inte annat än helt oskyldiga perenner och grönsaker, även om jag inser att det kan se lite suspekt ut.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Han är duktig på presenter minsann. :-)

Jo sa...

Miss UD: Ja, han vet vad jag önskar mig. Andra hade förmodligen inte blivit lika imponerade! :)