tisdag 11 februari 2014

Loppisfynd

Alltså, det där "forumet" Facebook..! Visst är det trevligt att ha ett bra sätt att kunna kommunicera med sina vänner på men en av de bästa sakerna med Fejjan är ju ändå alla roliga grupper man kan gå med i! Jag har ju tidigare skrivit om både en sygrupp och en bakgrupp som jag har fått massa inspiration från, men jag är även med i en loppisgrupp lokalt här i stan. Igår fyndade jag ett verktygsset till Ullharen där. Han är ju aningen liten för det nu, men han växer ju så det knakar så han lär ju sitta här snart och vilja göra som mamma och pappa när vi renoverar. Med andra ord: Det är lika bra att passa på att köpa sånt när man springer på det billigt. Setet innehöll bland annat en liten motorsåg, två små skruvdragare och ett antal verktyg. Hur bra som helst! Det fanns även en liten hjälm, ett verktygsbälte och ett par regnbågsfärgade hängslen. Det känns som upplagt för ett regnbågstema på nästa Halloweenfest, då kan Ullharen vara en ur Village People! :)

3 kommentarer:

Mrs E sa...

Helt underbart, han kommer älska det!

Petra / Popetotrora sa...

Wow!! Det där kommer han ju älska!

Jo sa...

Mrs E: Jag hoppas det, det är ju lite kul när de leker med sånt! :)

Popetotrora: Ja, det får vi hoppas nu när vi hamstrar sådant redan nu ;)