fredag 21 mars 2014

Fredag!

Nu när jag har börja jobba igen har fredagen återfått sin glans. När man är hemma hela dagarna känns inte fredagen riktigt lika lyxig, men nu är det väldigt skönt när fredagen kommer.
Idag firade vi fredag med att äta våfflor. Med lite hemgjord drottningsylt, ett lass grädde och lite bananskivor på blev det väldigt smaskigt. En liten tupplur på det och fredagen hade varit komplett. Det blev ju inte så eftersom jag har Ullhare-duty på kvällar och helger så jag fick lite Ullharemys innan han somnade istället. Nu funderar jag på om jag ska trilla ner i sängen redan före 21 bara för att lyxa till det ytterligare. Det märks att man har blivit småbarnsförälder! 

5 kommentarer:

Monkan sa...

Åh, mummmmmms! På nåt sätt har jag fått för mig att våffeldagen är i maj, men eftersom mataffärerna svämmar över av våffelmix så köpte jag ett paket. Och vilken tur då, för nu vet jag ju att inte alla affärer hade fel, här är ju facit som säger att det är dags! :)

Jo sa...

Monkan: Det är inte riktigt ännu, först den 25:e men lite kan man ju få tjuvstarta? :)

Copterman sa...

Hejsan


UJ vad jag blev sugen på vofflor. Det är något man inte tänker på så ofta att göra. Mums.

Miss Upsey Daisy sa...

Låter som perfekt för dig och J. :-)

devil jiang sa...

The entry of banks, hedge funds, and other finance industry players into the coal and iron market could hurt big producers like Vale (VALE), Billiton (BHP), and Rio Tinto (RIO) by increasing volatility chanel replica. One result of this is that coal and iron could start seeing the kind of wide price fluctuations already seen in the market for metals hermes outlet such as copper. The wide fluctuations in prices can make it difficult for miners to maintain earnings per share and dividends.