lördag 1 mars 2014

Sista helgen...

... som mammaledig. Vi har gjort så att J har "tagit" Ullharen på helgerna och kvällarna så detta är sista helgen jag kan sitta och lyssna på melodikrysset utan att ha Ullharen i knät. Eller i knät och knät, han sitter ju inte direkt still längre så det lär inte bli några Melodikryss ett tag framöver.

(Självklart har J kunnat göra andra saker under kvällar och helger om han har velat eftersom jag ändå oftast har varit hemma. Jag har såklart inte bara lämnat över Ullharen och stuckit, men det har varit skönt att inte ha hela ansvaret dygnet runt. En så liten parvel kräver helt klart mer av en än man tror, så ett par timmar paus för hjärnan har varit bra att få... )

4 kommentarer:

Mrs E sa...

Jag förstår dig... Ska bli kul att ses imorrn!

Malin på pastill.nu sa...

Visst går det snabbt, den där tiden man är f-ledig. Lycka till med jobbstarten nu!

Miss Upsey Daisy sa...

Hoppas det går bra att jobba. kram

Jo sa...

Mrs E: Det var jättekul att ses, härlig brunch, den måste vi verkligen gå till igen! :)

Malin/Pastill: Ja, det gick sjukt fort! Tur att jag snart ska vara ledig igen! ;)

Miss UD: Det går bra! :) Om man bortser från avsaknad av dator osv... ;) Kram