söndag 15 mars 2015

Våren har kommit!

Februari är slut och förhoppningsvis även vabbandet för en stund. Jag har hunnit fylla 40 sen jag bloggade sist och har även hunnit med att bli firad, både av vänner, familj och av J. J överraskade mig med lyxhelg i svit på fint hotell och jag mådde som en prinsessa hela helgen!
Sedan sist har även våren hunnit komma och förra helgens besök på Båtmässan gjorde ju inte vårkänslorna mindre pockande direkt!
Denna helg har tillbringats i trädgården. Hela familjen inklusive katterna varit ute och mått bra i solskenet. Det kliar ordentligt i odlarfingrarna och det kommer att sås och planeras för fullt framöver!

2 kommentarer:

Liten tös sa...

Ni har så härliga odlingslådor! Vi är ju med ny trädgård inför denna säsong. Måste börja planera för den. Men allt känns så bökigt då den inte lämnar så mycket åt fantasin utan att göra gigantiska ingrepp... Men vi har lite fruktträd som sköter sig själva och äntligen har jag rabarber! Men lite rotsaker, grönsaker, kryddor, blomster och jordgubbar finns i kaoset i planeringshjärnan!

About Alice sa...

Så var det liiite firande i måndags med. <3